psichosomatine

Šiuolaikinė psichosomatinė medicina suvokiama kaip interdisciplininė sritis tarp psichiatrijos, neurologijos, endokrinologijos, imunologijos ir psichologijos. Kad suprasti psichosomatinius paciento simptomus mes vertinam psichologinius faktorius, galinčius turėti įtakos paciento pažeidžiamumui, fizinės ligos eigai ir gydymo prognozei. Šioms ligoms išsivystyti gali turėti įtakos tiek sisteminiai autoimuniniai procesai organizme, tiek neuroinfekcijos (Laimo ligos, Citomegalo viruso ir Epštein Baro viruso, toksoplazmozės sukeltos komplikacijos), endokrininės, autonominės nervų sistemos disbalansas, alergijos, produktų netoleravimai, tam tikrų vaistų vartojimas (pvz.steroidiniai preparatai, B-blokatoriai ir kt.)

Dažnai tokios ligos, kaip lėtinis nuovargio sindromas, fibromialgija, dirgliosios žarnos sindromas  būna priskiriamos tiesiog nerimo sutrikimams ir kompleksiškai negydomos, paliekant pacientą fizinei ir emocinei kančiai.

Mūsų komandos tikslas yra apjungti fizinės ir emocinės sveikatos aspektus, todėl Jums bus pasiūlytas išsamus ištyrimas bendradarbiaujant su neuroendokrinologais, parinktas gydymas tiek medikamentais, tiek naudojant aparatinę bio-grįžtamojo ryšio (angl.Biofeedback) terapiją, tiek taikant skirtingas psichoterapijos rūšis simptomams valdyti. Didelis dėmesys kreipiamas paciento streso valdymo įgūdžiams gerinti, mitybos, gyvenimo būdo ir emocinės pusiausvyros atstatymui.

Organinė psichiatrija

Dėl įvairių ūmių fizinės būklės sutrikimų (pvz.intoksikacijos, kepenų ar inkstų ligų paūmėjimai) arba sergant lėtinėmis neurologinėmis CNS ligomis (pvz.,epilepsija, išsetine skleroze, Parkinsono, Huntingtono ligomis ir tt.) šalia neurologinių simptomų vėlesnėse stadijose gali prisidėti ir emocijų sutrikimai (nerimas, depresija, dirglumas, kartais – psichozės intarpai). Todėl labai svarbu nepražiūrėti ir laiku kreiptis dėl simptomų korekcijos. Įrodyta, kad emocinių sutrikimų gydymas pagerina pagrindinės ligos eigą. Mes padėsim parinkti vaistus, tinkančius ir nesąveikaujančius su pagrindei ligai skiriamu gydymu, taip pat apžvelgsim papildomo (nemedikamentinio) gydymo galimybes.

Registruotis konsultacijai

[recaptcha]

Siųsdami šią žinutę jūs sutinkate, kad šis puslapis naudotų ir tvarkytų formoje įvestus jūsų asmeninius duomenis.